zaterdag 20 augustus 2011

Wandeling met mijn hond-Polaroids

Walk with my dog
Mooi weer, mooie luchten, wandeling drie ingrediënten voor foto;s maken.
Maar ik heb geen film meer in huis en de portemonnee laat het ook niet toe om even een paar films in te slaan. Instantfilm is en was nog steeds duur.
En dan nog een dilemma al kan ik de films bestellen dan heb ik ze niet nu niet binnen.

Het vervelende aan fotograferen is net net roken, je raakt er verslaafd aan.
Nu rook ik niet, maar wel verslaafd aan fotograferen.
Loop je zonder camera? Dan zie je dingen die je toch graag vast had willen leggen.
Geen film? Dan maar een andere oplossing, dus ben ik maar met een andere camera op stap gegaan.
Digitaal fotograferen is een goedkope manier om toch aardige Polaroid foto's te maken.

Er gaat natuurlijk niets boven de echte Polaroid die je echt in je hand kan houden en ziet ontwikkelen of met spanning de negatief van je foto af kan trekken.
Maar met een Fujifilm Finepix S2000HD en Photoshop CS5 wil het ook wel lukken om je wandeling vast te leggen in Polaroidstijl.
Kijk naar deze foto's